4 Aralık 2007 Salı

Ceza - 2001 (feat. Sagopa Kajmer & Sahtiyan)

Ceza
Bir kursun kaleme benzer hayat tek eksik silgidir anla insanlar
kendileri yazmakta zannetmekte dunyanin gonlunu almak cok zordur
oldurmek bir intihardir aldatmaksa intizardir kandirmaksa hep zarardir
hep siyahtir fatalrhymer represent; gezegenime sahip olamadim ama
yeralti benim olsun yildizlar hep yanimdalar dusmanlar hep yanildilar
dusmanlar hep yarildilar 77 den beri her gun olumu gormekten biktim ben
herkes bir kere olsun olmeyecek olan olumude gorsun herkes bir kere
gulsun varolusun temeli sarsildi dikkat; cikarcilar taaruzda yalancilar
zafere cok yakinlar ekmek aslanin agzindaysa sular benim kalbimde
Sahtiyan:

rapte melankoli sahtiyan geceleri uyku girmez gozlerime
underground da kim var diye dusunurum her gece yaptigim en kotu sarki
gotunuzu tavana vurduracak duzeyde arap collerinin derinliklerinde
bulunur alcak duvarlari neredeyse sayisiz asirlarin kumlariyla
saklanmis halde cokmekte olan dilsiz ve adsiz turkce rapi ali cengiz
oyunlarina getirenleri esefle kinama gorevinde arkadan bizans oyunlari
ceviren %90 salak turk halki belkide aziz nesin hakliydi gercek
kurmacadan daha tuhafti olmayan sorunlari yaratan anandi hicbir buyucu
beni kandiramadi tasinabilir gurur koruyucu tasinabilir yalan dedektoru
oklittus kuramlar bos bakis acisi satilik ruhlar toplumsal yarilis
cabasi sabah 6 ayazinda rap yarimadasinda afgan daglarinda amerikan
tshirt u giymiyor diye vurulan cocuklara tasaklari olan teyzelere rap
yaptiranlara gunde bir kere sahtiyan tok karinlara mistik caglarda
olumde olur sok bunu kafana
Mic Check :

asar kim ki daglari farz i misal; gucunu has eden normlari
sorunlari bes bini asmis zugurtun nallari kanlari akitan caninin kilici
mikrofonun efendileri bogazin kara sularindan bulanik bakici rakici;
bir buyuk icmiscesine kafaci rap ile kasici polimetrik lirikal kulak
kabartici sen olsan ben kemirgen yirtici micro s check ik micro checkt
i pimi bosphoritik uc mc dev aynasindan buyuteci gunese cevirdi
insanligin dusmani rap ile civilendi mimlendi korun problemleri cozume
erdi ermis lirikal pen ve ben yeralti gunesiyle eridi halil imin
sulasyonu ucurumdan intikamini har eyledi

Hiç yorum yok: