5 Aralık 2007 Çarşamba

Ceza - Feyz Al

Vakit az yada çok nakit al cebe sok para var yada yok filozof dede korkutu ite kaka sorma kitabı bırak orda bu tarihe lanet olsun alakok gibi ol holocausta bi son bana kalsa muson yağmuru yağsın alevinize sönsün savaşınızın şerefi yok şeref o savaşı çoktan terk etti bok koktu çok panik atak oldu bu toplumun oğlu ve kızı gelinim ol kızımı satamadın ananı getir kaynana kaynadı işini bitir nasıl olsa sana karı bol sonu karakol kanı donmuş bi kara dul mahremiyeti yok mahkemeside mi yok acaba bu işin fişini çekip işini bitirin yeter cezası bu rapte birazcık keder kimi tezgah açar biri tezgah kurar kimine çamur atar yada kalpazan olup bok otuna paraları kimi rakının dibine vurup önünü göremez o bi erkek olur takım elbise onun üniforması yarın herkesin delikanlısı körfez kan gölü bunu boş ver röntgen daha ağır basabilir sağduyu yok boşken bile höşgörü kalmadı sen tokken ben tokken ama çoğumuz açken anadolumuz sor çek kara doluydu efe karı zehiri sorma karikatürü bu bu memleketimin ha kendi kendimize gülüyoruz acaba neden gerilim hat safhalarada deliren bir toplumdur ben ki ufuktaki görülen

Feyz al bu gerçek korkma sakın ürkme tırsma geri dönme şans var kim özüne dönüp eleştirebilir boşver hepinize iyi akşamlar

Bana yazdıklarımın anlamını sormayın yazdıklarım benim zaten anlamım muhafızlarını çek be mahmuzla vurma gazeteci kuyumu kazma hiçim ben niçin rapim var bu sözü niçin ve de ahını almam hiç bi piçin benim için and için rapi saklayın dil uzatanıda biçin ve o bozuk abazanın alemi bitsin bi öpücük işi bitiremez oldu o dudağına uçuk konup kulağına küpe ve de ayak olup açın gözünüzü dik durun gözü pek olun kick vurun ben coşarım zafere koşarım akıbetimi boş verin olun siz emin victoru yakın bu ilk turu rapin tepeninin üzerinde pipi gibi tepin bak hadi gerin ve kelime dağları dolu alma eline silahı toplum mahvolur mahvedici varka var mı marka hepsi farklı farklı babaları kanlı haklı kafaları kolpa kastı astı bastı masalına inananı bol kastı beni bu rol yordu beni bu yol olsun varsın ezelden beri mi kastın ekşi sözlükte yazılır kansız yapacak kişi yok yemeğin içine sıçsın deli ben olurum akılı o gidip alsın koşuyorum bana ne ki lan o geri kalsın besle kargayı da gözünü oysun bu gece gelip benim son sözümü duysun aileme dostuma selamlar olsun beni savaşa soktular koşturdum





Feyz al bu gerçek korkma sakın ürkme tırsma geri dönme şans var kim özüne dönüp eleştirebilir boşver hepinize iyi akşamlar

Kimseye benim için öl demem belki derim bana bi bul seven ama bu sefer çok kızgınım ben sakinim ben muteber ey riyakar ey düzenbaz en hilekar hadi bi yaklaş her yerde bi isyan vakası var her derde bi derman bulunamaz sözüm ona feleğini buldu donla kolu koptu ve gemisi battı kotu irtibat tut itibarı var put gibi tapar ona firavun gibi sapar ona pis seni hadi bana diss yap bu ne biçim isyan bu kocaman İstanbul?u sana dar edecek olan adamım ben bu rapler yürekten gelir sen ise kaç!sen benden bende senden farksız derken ben senden erken kalktım bırak benden gelen rap aksın kalem yazsın sen sus bakim hop!!Kalem elimde arkada yüküm çok kaleme saygıyı gösterebilen yok yazdım hepsini ve savaşa karşıyım amma dikkat et evlat cezanında bi kara listesi var mr.duba dalı gibi yaşayana dar sokaklardan selamlar kim özüne dönüp eleştirebilir boşver hepinize iyi akşamlar

Feyz al bu gerçek korkma sakın ürkme tırsma geri dönme şans var kim özüne dönüp eleştirebilir boşver hepinize iyi akşamlar

Feyz al... Feyz al... Feyz al... Feyz al... Feyz al...

Hiç yorum yok: