5 Aralık 2007 Çarşamba

Derin Darbe- Karamsar Naralar

Ağlamakla başlar herşey bağlamakla gelir gerisi
Taze derisi alnı ensesi olu verir Tek kötekte
tımar edilir insan oğlu Yazık!
Bir kazık pasaportdur diğerlerine temsilen
Eğerlerini kim tutar? Ekim batar güneş satar
tüm değerlerini 3 kuruşa kalleş doğanlar kalleş ölür
Bölünür ikiye arzuların sömürülür duaların
Gelecek üstüne atandan gayri büstüne işer
7 Nota Raperler Derneği
Kerperler bileği kelepçe beş akçe tazminatlı anayasa
musakka oluverdi yurtta sulh mu kalıverdi?
dünyada barış olsun yarışıyorsun kime karşı? Yaşı altmış
posası çıkmış Sadakat misin? devlet köpeği el emeği
bilgisayar göbeği İlgisiz durduğun sandalyeyi boşalt
ya da çaresiz görünüşlü milleti yaşat

Nakarat

Gülemediğim dünyanın güleç yüzlü kahramanı
güneş gözlü söz erbabı kimdi bulamadım
Yakaladım dediğim fırsat denediğim deneyde
tırsak bir kuş misali uçup giderken yara aldığım
bölgelerimden yine ben tektim
Kinleri toplayan petektim dünya üzerinden
%90 kanar Mic-Rop lirik savar
Karamsar naralar kopar içimden
Ne geçimden tat almış bu tanıyamadığım ben
Ne seçimden Kına yakarım geçirdiğim zor günlerin
hatırına rahatına alışmış günah katarına
bir tebessümüm varsa O da Rapimdir Edepsizbiyat
takibimdir naralarım katibim yazar sözüm azar
yüzüm bozar yasak kasar Darbenin içi rahat değil
Sonuna kadar dark sonuna kadar karamsar

Nakarat

Etki tepki denkleminde yazıla gelen bitki yasak
Duygu yüklü kursak içinde tutsak oldum çaresiz
Attığım hamlelerin Kaçı doğru? Kaçı yanlış?
Bir bakış attım ki yeraltından aleme
İlahi adaletin doğru tanrım günahlarımız tepeleme

Nakarat

Her seferde, ters teperde bir kederde bin of! çekerde
Çare bulamaz Fare durmaz kemirir içini Emir elçini
demir pençeni çek üzerimden Tek geçerim ben
seçerim adamımı Sus konuşma! Darbe rap danışma
hep duruşma yargısız boğuşma saygısız sataşma var
Kanar bir vatan var görmediğin. Yanar içten su vermediğin
korkusunu gidermediğin gelecek kaygısı baş ağrısı kaş derken
göz çıkartması yanlış karamsar bir alkış alayım ellerinizden

Nakarat

Gülecek yüz mü var? Bir dokunsan ağlar bedenim
Yaralar kaderim benim tuz basar insan müsvettelerim
Bağırsam kim duyar? Karamsar naralar

Hiç yorum yok: