5 Aralık 2007 Çarşamba

Ceza - Rudeboy vs. Badboy (feat. Dr. Fuchs)

Rudeboy ben burda Bad boy sen
Yok oldu burda işte atmosfer
Bu sefer nefret ellerinde neşter
Suç ve ceza gibi Fuchs ve Ceza

Lan bak Ceza işte burda müstakil
Ve torpilimle düştü işte yere tüm kopiller
Hepsi beş para etmeyen birer fosil
Nizam yok hiçbirinde
Mikro nerde fikri burda konuşacak Ceza&񗝉nın
Müzikte devrim oldu bayılacaksın
Orgazmın doruk noktasına da benzer işte
Bak bu kârın
Ben bir insanım ne bir kral ne bir hünkârım
Fark yapar bu çünkü rapte ben bir istisnayım
Vibrasyonlu etki yaratır her bi düşmanımı bu rap
Düşmanımı da bi kere göremedim
Bilirim hepsi çatlamış
Gizli numaralarla namussuzca patlamış
Korkmuş bir köpek gibi hepsi havlamış

Nakarat

Afrodizyak etkisi var bu rapte
Çok mu azdın al bu mikrofon senin
Bu ter benim sıkıca kavra
Histerik ve fantezi düşünceler senin
Fazla çıplak olma çok serin
Üşürsün bak bu sürreal
Gemime bindim dört yanım deniz
Geç mi kaldım her tarafımı sardı bak yosun
Bu geç gelen o rüzgarın bir eseridir
Yelkenim fora rüzgarım bora
Soran olursa yoldayım rotam sona
Bu son kalan bir sayfa sanki macerayı bitirecek olan
Sadece hayallerim ve bendim yenilecek olan
Yenilmedim bir salladım fakat devrilmedim
Hayat benim kader benim ben insanım bu nimetim
Geceler olmaz aysız görüntü hep siyahsa kalsın
Orman ortasında yok olur deniz
Bir bakmışsın ki yoksun ortada
Rüyalarımda belki buluşuruz
Rüzgarım yeter çölden esti duyduğun eser

Nakarat

[Fuchs] :

Gölgeler güller ve yaprakları
Yoluma dökün ki sonbahar olsun
Tek nefeste çekerim tarihleri
Kötülükler benim adımla dursun (Stop!)
Yok ki talih kuşu konsun bize
Yok ki uzanamadım arsız günlere
Saatim atar tik tak tik tak aah
Bu kadar yetti şimdi buna dikkat
Psikolojik ataklar mengene
Elimde kağıt kalem açtım ful as yat yere
Kaç kere yitilir sonbaharda dökülen yaprakları
Söyledim gene adı tilki
Bil ki şimdi yolumuz uzun
Dilimi vurdular ama yine de kustum
Elime kağıt kalem satıra boğuldum
Herkes gelse de ben bu yola kuruldum

Nakarat

Hiç yorum yok: