5 Aralık 2007 Çarşamba

Erci-e - Wunderland

Artık sen benimsin dedim
Ama sen dinlemedin
Hani oyun olacaktı
Ama beceremedin
Yaptın ettin baktın
Bir yere gelemedin
Gerçekleri ondan sonra
Göz önüne getirdin
Çok aradın gezdin
Ve keşfettin
Değerimi sezdin
Kabul ettin beni kaybettin
Ve şimdi geri geldin
Boyun eğdin bunu bilseydin


Sag mir was du willst
Will das du deine
Triebe stillst wenn du
dann weisst was ich will
dann tauch mit mir ins Wunderland
Ich will nicht zurück ins
Wahre Leben dafür würd' ich
Dir meine Seele geben würde gehen
Wohin du willst solange
Du meine Liebe stillst


Her gün bir adım ileri Bir geri
Seni kaç hafta daha kaç ay beklemeli
Bütün herşeyi denedim ama kesmedi
Tek seni görmeli senin için ölmeli
Gel bana gör beni
Bir ileri bir geri
Çok az bulunur senin gibisi
Hadi bırak alevi yansın kaderimiz
Yaşansın bize bir şans tanımalısın


Wenn ich dich nicht hatte wüsst ich
nicht wohin du bliebst mir im
Sinn du siehst wer ich bin welchen Weg
Wir gehen werden wir noch sehen
Blieb nur niemals stehen lass uns weitergehen


Tek geri geldim sana bana
Bak zor değil seni yada beni anlamak
Hep böyle gider böyle devam eder
İşi bilenler hemen harekete geçer
Çıktın karşıma bir anda
İnanamazsan da bu parça ispat gibi ola
Bir olan yollara neden sorsana
Bu olay olmazdı sevgi olmasa

Hiç yorum yok: