4 Aralık 2007 Salı

Emre - Gaz Odaları

1. verse
Savaşın ortasındayım yaşım 8, etrafım tanklar
İsmim Barış oyuncaklarım kayıp nedir bu yankılar?
Kulaklarımı yırtar..
Yanlız ben miyim duyan ülkesini kurtarmak adına
geridönmek için Allah'a yalvaran şehit askerlerin sesini ah!
Anne nerdesin? Babam kayıp Allah'ım nerdeyim?
Şu yerdeki kopmuş kol arkadaşımınki mi yoksa?
4gündür birşey yemedim katil askerler toksa!
Özgürlük ve adaletten bahsedip dururlar buralarda
Ama ya zerreleri bile yoksa?
Hiç anlayamadım nedir tüm bu koşuşturmaca..
katliam ve karmaşa..Evim dumanlar altında!
Yastığım nerde? ya abim? beni bırakıp gitti mi herkes?
Peki ya bu adam neden sürekli ağlar?
Bağırır; Dilindeki tek nara Allah! Gözümle gördüm,
Özgürlük değil tek sağlanan korku, hem de en sağlam!
Eskiden her ağladığımda annem gelir sarılırdı bana
Şimdi her ağladığımda bombalar yağar sratıma
O yüzden ağlamaz oldum, Göz yaşlarımı
gömdüm sessiz çığlığıma, sustum.. yanlız içimden söylüyorum

Nakarat
Gaz odalarında yan başkan yan!
Az o dolarınla çal et bayram!
Her soluduğumda kan baştan kan!
Orta Doğu oldu yeni 'Hasta Adam'

Gaz odalarında yan başkan yan!
Az o dolarınla çal et bayram!
Her soluduğumda kan başkan!
Bizi zannederler 'Hasta Adam' ne olur kalk uyan Atam

2. verse
Nerdeyse iç savaşın ortasındayım, acım eş, ismim Emre
leş kargaları üşüşmüş ülkeme
Amaçları bölmek! Maskeleriyse öbek öbek,
çeşit çeşit, şeytan gibi yetenekleri her sıfata bürünmek
Yer yer soykırım derler, terörizm derler
Hastalıklarını emperyalizm şurubuyla semirtenler
Siyonistler etnik köken ayırımı oyunlarıyla
Ülkemi sokmak isterler sanki faşistler gibi gaz odalarına
Ve Cumhuriyet karşıtı sahte dincileri istemezken
Onlardan medet umarken bulduk kendimizi
kurtulmak için terörden! Çok ortaklı kapitalist güçlerin
Bir ortağından yardım istiyoruz kurtulmak için diğerinden!
Belli değil mi sınır ötesi için 1 aydır çıkarılamayan izinden
ve bıktık tüm bu oyalama taktiklerinizden
O makam yan gelip yatma makamı değil yapma fren
Teröristlerin elindeki silahlar Ah! merikan malıyken
10 sene önce Atam'a küfreden şimdi beni yöneten
sen değiştiğini söylemek bedava eleştirmekse kolay!
Ben de eleştiririm yapman gereken sınır ötesinden önce
Temsilciler ötesi operansyon, teröristler içerde!
Ve elbet yaşananlar okunanlardan daha gerçektir
Soykırım iddasında bulunanlar büyük dedemi iple boğarken
ve Atatürk'ün resimlerini haince photoshoplarken
ve elbet karşılık gelecekti siz Sovh-yetler ve Batının güdümündeyken
Yalandan soykırım denilen bu psikolojik savaşın günah keçisi oldu ülkem

Hiç yorum yok: