4 Aralık 2007 Salı

Sansar - Rapertuar

Bir İki track degil koskoca RAPertuar
Yeraltında Salvo, piyasadaysa kolpalar
Lirik yazamaz angut flowlarımı kopyalar
Rock müzik müzik degil kırılacaktır aynalar


Yaptıgın rap varya beş para etmez moruk
Elli yıllık Mc leri solladı coluk cocuk
Liriklerin boktan flowların soluk
Koskoca stüdyo var kalitense boguk
Baban benim p*c yedirmiyim mi yandan
Bir iki sarkın var o da babanın kanından
Parcalarını toplarlar Kadıköy sokaklarından
Ortamımda dahi var yalaka salaklarından
Yirmi besinci mekanize piyade tugayı
Begenmediginiz albüme iade olayı
Kabul degildir yine de var bi kolayı
Cok ürettin olum hak ettin bi molayı
Cok komiksin olum ama bak sırıtmıyorum
O kadar si*ik ki sarkın yorum yapmıyorum
Pardon bakar mısın bi sorum olucak
Rap mi yaptın i*ne Sansar a*ına koyıcak


Bir İki track degil koskoca RAPertuar
Yeraltında Salvo, piyasadaysa kolpalar
Lirik yazamaz angut flowlarımı kopyalar
Rock müzik müzik degil kırılacaktır aynalar

Söyledigim her söze alınabilirsin Jöntürk
Sahnedeydin iskelende gülmekten öldük
Bikini giy de çık belki yakısırsın sahneye
G*tüne girdi beatim bakınız bahaneye
Yetisemezsin moruk en yakın hastaneye
Yolum düserse ugrarım calıstıgın kerhaneye
Yeni bi kolpa eklendi underground da haneye
Yazdıgın lirikler benzemekte maniye
Ön planda sizler arka fonda da Salvo
Arkadan gecirdim simdi yap bi banyo
Mikrofon sizindir hit sarkılar benim
Karı kız sizindir paracıklar benim
Askı si*tir ettim duygular köreldi bende
Romantizm yok ve lakin Rap bedende
Arkadaşımı satarım fiyatlar perakende
Sevgi yoktu zaten saygı hak edende

Bir İki track degil koskoca RAPertuar
Yeraltında Salvo, piyasadaysa kolpalar
Lirik yazamaz angut flowlarımı kopyalar
Rock müzik müzik degil kırılacaktır aynalar

Nefret Edin Bende Elinizden Geldigince
Kufr Edin Tehtid Edin İçinizden Geldiğince
Son Gulen İyi Guler Kuvvetini Bildigince
Sansar Akla Gelen UnderGround Diyince
İpnelik Diyince Barikat Akla Gelisin
Uzat Bakıyım Yavrum Sansar Eline Wersin
Bende Sansavesin BokYemek Seversin
Begenmediysen Dinlemesin,Siktirip Gidersin
Cıglık Atma O*ospu Basımın Dibinde
Oneri Verdiler Yine Basımın Dikinde
Rapini Yap Sen Bİlirsin İsçi Partynin Sikinde
Rapini Yap Sen Bilirsin mhp Sikimde
Umrumda Değilsiniz Sağcılar ve Solcular
Bende VarAir Plain
Uzun İnce Yolcular
Piyasa Pembe Bir Dizi
Serefsiz Oyuncular
Kolpalarsa Bir Dizi
Koyundan Koyuncular

Bir İki track degil koskoca RAPertuar
Yeraltında Salvo, piyasadaysa kolpalar
Lirik yazamaz angut flowlarımı kopyalar
Rock müzik müzik degil kırılacaktır aynalar

Hiç yorum yok: