16 Ocak 2008 Çarşamba

Şehinşah - Senden Nefret Ediyorum

kulaklarım hiphopla tıkalı ellerim kalem dudaklarım bir mikrofon sanki söylenen omuzlarımda indim o işte ben melek nigga haydi sende gel birader underground bak bir daha sanamı diss lazım aga nefis tarzın ama deniz sanki piyasa risk alsa fitile diss kat akıcı flowun okulu yok ki canikom hopla sen bırakta ben yapayim önüme geçme dinlemem hemende küstü benle bana ne çokta mayk hiphop olay megolaman bir o kadar da yalaka lan bu salak adam düz duvara tırmanan özenti kalıbı sonradan ibaret hepsi kolpadan kanka naber benimle feat atarmısın be sende kimsin abisi rhyme ın kopya katili ama birader undergrounda destek ol biraz ütopya sende beni bi beate koyma koca bir serseri sorunu bulana dek rap umudu bitene dek rap nefesi yetene kalemi kelime dökene tek bilet rap belanı verdi rap zaten emelin belli wack rap sanamı kaldı peltek hiphopı terket kulaklarım hiphopla tıkalı ellerim kalem dudaklarım bir mikrofon sanki söylenen omuzlarımda indim o işte ben melek nigga haydi sende gel birader underground bak bir daha hangi melodi bad tribe soktu seni velet tepede bekle beni bu raple tepene bindim imdat haluk leventte rap okudu pitona şevkat verelim adına cami dikili dört leventte git bak ne saygı var sana ne sevgi var burada benim ilah tiki biladerinle sen bir gay clubta ya aman efendi şah adıma tap kiranı verdim ağlamakla bir yere varamaz ölümü benim elimden olucak amına kodumunun amelesi babana söyle git beni gücün yeterse gel benimle dans et haydi beklerim hodri meydan önüme çıkta görelim abisi ? varsa tabi götün çıkarsın aciz etilerde çok delikanlı tok kravatı takınca dile geldi ***** ? bu son uyarı pitona söylesin köpekleri senden nefret ediyorum lan istedim gebermeni kulaklarım hiphopla tıkalı ellerim kalem dudaklarım bir mikrofon sanki söylenen omuzlarımda indim o işte ben melek nigga haydi sende gel birader underground bak bir daha

Hiç yorum yok: