16 Ocak 2008 Çarşamba

Nefret - İstanbul

Gel gelen gördü istanbulun çilesini Çek çek istanbullu olasin Dolan tasan sokaklarda binalar Hani nerede o altin olan topraklar Yalan yalan olan tek sey rüya Rüyalarda gelen tek sey ise para Su istanbulun essiz bogazinda Ne kadar gizemli esrarengiz bir hava Günesin batisindan taa ki dogusuna Ister asya ister avrupa'da dolas Burasi bizim iste türk topraklari Bakta gör atalarinin miraslarini Ne kadar acimasiz olsada bu sehir Senelerdir burda katlandik bu olanlara Istanbul bizimdir bizim kalacak Istanbul'u dinliyorum gözlerim kapali [Nakarat] x 2 Majesteleri ve ekselanslari Nefret istanbul'un sahi türkçe rapin krali Istanbul bizimdir bizim kalacak Istanbul'u dinliyorum gözlerim kapali Istanbulda yasamak zor evet çok zor Saf olan adama kor evet hemde çok kor Baska sehir görmeden istanbul'u taniyorum Rahati ve çilesi istanbul'u dinliyorum Gözlerim kapali bazen görmek istemiyor Gözlerimden süzülen iki damla yas Aynada bana aglayan istanbul'u hatirlatiyor ve istanbul Agliyor Mavi marmarada o yakadan bu yakaya geçerken Bu yaka bu yakada silah sesi duymak istemem Magandanin elinde istanbul'un çigligi arabanin kornasi Artik biktim bunlari duymaktan görmekten Mavi denize akan o simsiyah pislikten Yeter artik yeter! Yeter artik yeter! Bu pisligi yapan artik sen artik sen geber [Nakarat] x 2 Iskeleden uzaklasan bir gemi Hatirlatir bana mazide kalan günlerimi Gördügün su mavi deniz ufkumu aydinlatir Uçup giden bir marti yitirdiklerimi Bu sokaklar kimisinin dostu oldu Kimisi de buldu ayni sokaklarda sonunu Sokak çocuklari kapanmaz yara Her yer beton oldu her yer kara Nerede sultanahmet ortaköy beykoz Üsküdar emirgan çamlica haliç Anlatmis zamaninda neyi istedigimi Kapadi gözlerini orhan veli Ugrunda gemiler yürütüldü karada Bosuna mi yatiyor altinda süheda Hazirlamissindir benim kara topragimi Istanbulu dinliyorum gözlerim kapali Majesteleri ve ekselanslari Nefret istanbul'un sahi türkçe rapin krali Istanbul bizimdir bizim kalacak Istanbul'u dinliyorum gözlerim kapali

Hiç yorum yok: