16 Ocak 2008 Çarşamba

Nefret - Aşk

Seviyorsan askina ozgurluk ver Eger seni terk edip giden geri gelirse Bilki senindir Geri donmezse hic bir zaman senin degildir Birgun bir cilginlik edip Seni sevdigimi soylesem Alay edip gulermisin Yoksa sende severmisin Konusmadan gozlerinle Beni sevdigini soylesen Yuregime gozlerini olene dek muhurlesem Var mi cesaretin aska Bak simdi kalbime param parca Gozyaslarim karisti yagmura Damla damla sevdan damliyor yuregime hala Kokun burnumda Nereye baksam senin hayalin var orda Takilip kaldim beraber gecirdigimiz zamana Bak gokyuzundeki dolunaya Gozlerime bakarcasina Soyle bana Neyin ugruna kiydin askimiza haa?!?!?! Hani benden baska kimse yar olmazdi sana Yaziklar olsun Terk edip biraktin beni tek basina Canin sag olsun varligin yeter bana Ama simdi mutlumusun uzaklarda Yasadiklarimizin hepsi oldu hatira Arada sirada hatirla Unutma Sen beni coktan unutmus olsanda Sevdan sonsuza Kalbimdesin hala param parca Resmine baktikca daliyorum uzaklara Aklimdan cikmiyorsun bebegim ne olur anla Anla! Karsilastigimiz ilk gun ki gibi geliyor adeta Askin gozu kor ola Oksuz kaldim yolunda Senden sonra sevemedim bir daha Biraktin acilarla yalniz kaldim sonunda Bir daha sev gulum bir daha Cesaretin var mi aska Var mi cesaretin askina?

Hiç yorum yok: