17 Ocak 2008 Perşembe

Sahtiyan - Komada Martı (feat. Kolera)

kolera verse

Kalbim sifira indi icimdeki marti komaya girdi. Musait biyerde felci öğrenebilir miyim tripleri.

Yaraticiliklar sessiz ihanetlerde kullanilmakta, hezihanlar 1 haksizlik gibi ortada, sokak itleri disarda, olumun kuru karnavalinda, duzenini bozdum hayatinda, alev almis bir hayvan gibi kosmak isteyenler arkamda. Vurdum duymazlik ... vurdum duymazlik, ben sizi biyerden taniyorum ama cikartamiyorum sıkısmış. ... ağıtlar insanlari avutmuyor yine de. Bilin bakalim soldan saga bu alti harfli sozcuk ne? Failimechul bir huzun coktugunde icine delice, bir aciz ölüp ruhuna dogru bagirir ben bu dunyanin insanlarindan sikildim, ... ruhun dolu burda buldum oysa ben onu yatagimin altina attim saniyordum, bir şizofrenin ... . Ekmek kizartma makinesinin içindepişirdim uygun bosluga elimi soktum. Kendimi bosluklarda buldum, konustum.

Nakarat x2

Kalbim sifira indi icimdeki marti komaya girdi, biçare ettirecek soluk oyuk kalbime yenildi. Bekledim baharı gelemedi anları anıları yazdi ruhları yoktu. Kimsenin hatri kalmadi, kapali gozleri agladi.

sahtiyan verse

Kalbinin dikine dusen yildirim sonucu olen marti, bin asirlik sırları Sahtiyan zahti, ey ama gerek var mi? Madalyonun her yuzu, odevimi yapmadim. Buhran vakti hastaligimin bodoslama dalmadim. Ne kadar terketsen de ben yanlizligin adamiyim, rap bir girdap edemeyen ufak bir kumar mıyım? Fakirhanemizde toprak olacaz be muhterem, distan pazarlikta olanlar doksun kurdesen. Yol gecen hanina dondu serefi zaht kader, ucuncu gozum acildi bu adam suphe eder. Aceleyle menzil alinan yoldan Sahtiyan. İlle ... bas alim olsan her zaman.

Nakaratx2

sahtiyan verse 2

Celik yelek gibi, aciyi giydim kursun gecirmez ki yuregim, sozluk oldu kalbim sirasinda nerdeyim? Uzatmalari oyanayan kral ise dervis kılan cinnetim. Gunese gozunu acan bin kirat eymenim. Gozlerim yansitir odak noktasini gercegin. Bos yemin ile temin edilen sahte bir zemin. Hayir getirmez gayit ise bolunmez. Karavana ile atilan dostluk silinmez. Malumatiniz var mi hani tekin edilen ben, korsanlar tarafindan hukmedilen denizden. Ben ve esen ruzgarlar kesen, sahile atilmis her 1 capa kemikten. Kalbim sifira indi icimdeki marti komaya girdi, bicare ettirecek soluk oyuk kalbime yenildi. Bekledim baharı gelemedi anları,anıları yazdi ruhları yoktu. Kimsenin hatri kalmadi, kapali gozleri agladi

Hiç yorum yok: