17 Ocak 2008 Perşembe

Sahtiyan - Tatar Boy

Kanım Tatar Boy
Adımsa Ramazan Adım Yazar Boy
Heryerde Sahtoman Kafan Kopar Boy
Tutup Kavrayan Tek Kişi Var Boy
Taş Kes Lan

Benim Adım Sahtiyan Ben Bu Oyunu Bozarım
Buna Önce Kadir Gibi İnanır Sonra Sararım
Vurulacak Biri Vardı Onuda Ben Vurdum
Bu Bok Çukurundan Alnımın Akıyla Kurtuldum
Dediler Kimin Adamısın Dedim Ne Ayaksın
Benden Kimseye Adam Olmaz Anca Dost Olur
Dostu Olmayanınsa Yüzüleceği Postu Olur
Postu Olmayanınsa Üzüleceği Yaşamı Olur
Bana Bir Bıçak Ver Hasmıma Vurulunca Dönmeyen Cinsten Olsun
İki Kere Sallamam Göz Gözü Görmez Sisten
Benim Geldiğim Yerde Anlarsın Kim Rol Yapan Kim İçten
Uzak Durarım Kimden Paraya Tapan p*çten
Sen Tasa Kan Koy Kaynat Bıçakla Karıştır
Kardeşi Kardeşe Vurdur Sonra Gel Ve Barıştır
Tatar Yemez Alıştır Kendini Gerçekle Tanıştır
Duramam Çiğner Aşarım Bendimi Kendimle Yarıştım

Kanım Tatar Boy
Adımsa Ramazan Adım Yazar Boy
Heryerde Sahtoman Kafan Kopar Boy
Tutup Kavrayan Tek Kişi Var Boy
Taş Kes Lan

700 Kasaba 70 İl Ve 7 Düvelde
Yürür Namım Şanlı 7 Katlı Peki Evvelde
Kimdi Kefen Diken Şimdi Aslen Sürgünde
İşte Şu An Rol Kesenle Tam Vaktidir Ödeşme
Yarama Değse Derimi Kesse Acımaz Koçum Dağlarım Yanar Ateşle
Demem Hiç Keşke Almam Hiç Kaale
Orospuların Azmasına İzin Vermem Neyse
Nice Adamlar Gördüm Üzerinde Pahalı Ceketle
Nice Ceketler GÖrdüm Yoktu Bir Kul İçinde
Karakteri Eksik Yarım Akıllıları Tımar Eder Ramazan
Yılan Var Çok Sokan Tutar Emer Ramazan
Yemin Etme Bana Çocuk İnanmam İnançsız Yemine
Bu Dünyada Hesaplaşacaz Kalmayacak Ahirete Yok
Bundan Böyle Öyle Bakırköyde Yada Fatihte
Görünce Ürk Piç Sahtiyan Seni Takipte

Kanım Tatar Boy
Adımsa Ramazan Adım Yazar Boy
Heryerde Sahtoman Kafan Kopar Boy
Tutup Kavrayan Tek Kişi Var Boy
Taş Kes Lan

Hiç yorum yok: