16 Ocak 2008 Çarşamba

Nefret - 2. Şok

DR FUCHS; Nefret! iki kafadar.. doktor ceza... iste gerçek problem karsinizda... dam dam! ikinci sok, bizde yalan yok sakin olun millet, panige hiç gerek yok... bombanin etkisi tepki yapmis düsmanlarim taslasmis baslamis türkçerap artik bitmez yalancilar mikrofonu yere biraksin havacilar! elimdeki pimi çeksin düsmanlarim patlasin çatlasin ringlerdi sana dardi geldi yaptiginiz tas devri flowlarla kandirdiniz milleti asilsiz showlarla ben tv izlemem izlemem düsmanima olan savasimi sözlerimde saklarim sakladim, gerekirse üzerine atlarim patladim! takib etmek için gözlerini aç kaç! çünkü katilin pesinde... elimdeki hiphop kalesine girilmez ezilmez, Nefret yenilmez hata affetmez... kastetmez gerçeklerle savasir asiri sözlerle insanlari azdirir ve yildirir... CEZA; yorumladigim bu dünya sadece benim benim!! dogrular benim olsun düzenbazlik senin... içimdeki nefret! bu bitmez, erimez, yenilmez, ezilmez, çekilmez, delinmez,, dikenli gül ikinci sok! nerede oldugunu göremeyenlere at gözlügünü çikaramayanlara... kirmizi noktali bayanlara güçsüz adama kaba kuvvet kullananlara... Bosna'daki katliami unutanlara... sözde soykirimi kiçindan uyduranlara... iste RAP bu! paçoz takilip ortami bok etmek degil... rapi kimlik arayisi sanan, kendi kendine otoriteler kuran bos adamlar artik devir bizim gerçekleri görenlerin türkçerapin tepem atmasin simdi gidin. önce akillanin sonra karsima gelin dilim... güldürür süründürür... düsündürür... yeri geldiginde öldürür... topraga gömdürür bos sözleri... yan gözleri... meclis-î âlâ.. Meclisimden âlâ!!! ERCI E; Tek bir kaset çikararak michael jackson oldun seni televizyonda izledim gülmekten gözlerim doldu... hep sesini kesme dedim ama sen kes sesini git eve otur not zayif çalis dersini... Berlinden istanbula istanbuldan berline, baglantilar kuruldu yalanlar sunuldu... kalanlar kapti ipin ucunu düsmanlar sasirsin çünkü yasadisisin yasasin yikilmamissin... Tirmandik daglara, saklandik magarada cepte yokki arama sevgiler saygilar yeralanlara geri kalanlara.. inanin bana.. bu delikanlilara... uzun ince yollar insanlari bazen zorlar ama umut bizde bol var hiphop çalacaklar bir gün müzikhollar süpheli olanlar durmadan soranlar... mikrofonu uzattilar istanbuldan berline... Erci E... SIRHOT; Nefret ve Erci E iste mikrofon show karsinizda Nefret iste geldi wit the flow Gerçekler, 7.4ler sokak çocuklari açliktan ölenlerde hepsi raplerinde.. DR. Fuchs reddedildi bos düsünce bak bu gerçek zamani geldi! belki çokdan geçti! saygi sevgi hürmet; yo iste NEFRET! sakin olun millet, yokki bizde siddet!!! CEZA Gözünü kapama sakin ha underground sosyete her gece soytari seyreden herkese gençlere geldik iste raple, rap müzikle her zaman bizimle, ikinci sok sizinle...

Hiç yorum yok: