16 Ocak 2008 Çarşamba

Sagopa Kajmer & Kolera - Kendim İçin

Kendim İçin
Sago Aciyla YoĞrulur, Kendİ YaĞinda Kavrulur
MutluluĞum, Yavrudur, Paranoyak OlduĞum DoĞrudur
Dİlİm DamaĞimi Kurutur, ÇÖlde YaĞmur Kurudur.
SessİzlİĞİm KonuŞur, Ben DÜnyayla BoĞuŞur
Herkes BİrgÜn SoĞuyacak Bu Fanİ Gİdİcİ Hayattan
BÜtÜn Bedenler Elbet SoĞuyacaktir Elbet YavaŞtan.
Kiyamet Toplantisinda Ölecek Haramİler TelaŞtan
Ne Ev, Ne Pul, Ne Çul, Ne Bİr Kul Gerİde Kalacak DÜnyadan
Olmasi Gereken Şeylerİn Adini "İyİlİk Yapmak" KoymuŞlar.
Baksana Dedelerİmİz Toprak Altinda DolmuŞlar
Rapunzel'İn SaÇlarini YolmuŞlar Ya KomŞular
YedİcÜcelerİn Prensesİ ÖlmÜŞ UÇurumdan Bİrbİr AtlamiŞlar.
Porselen Bİr Tabuttayim, SaĞima-soluma Çarparim
Ben De RÜya Çok Sen De Tabİr Boldur Aslanim
Sago Ayni Şarkiyi SÖyleyelİ "9" Sene OlmuŞ
Vakİt Kendİnİ ÖldÜrÜrken Sevdİklerİm Yok OlmuŞ...
HergÜn Bİr Adim Daha Fark Atmaktayim Bu DÜnyaya
Uzaktan Tanidik Oluyorum YakinlaŞtiĞim Bu Yabanciya
Eskİ Mumun Kokusu Kalir, Fİtİlİ KÜser AydinliĞa
Dİlsİzlerle Rap Yapan Bİr KÖr, Sagopa Sayfalarda.

Nakarat:

Ben Bana Kendİm İÇİn Lazimim, Hatiram Olsun Sana Şarkim
Lapalapa Kar YaĞsin,

Manzaralarimi Beyazlara Boyayin
Ben BugÜn Ölebİlİrİm, Şuan Ölebİlİrİm, Heran Ölebİlİrİm.


Agresİflİk Tİtretİrken Kalbİmİn Bam Telİnİ, Yenİ Kalpler Kİlİtlenİr
Ve Bende Anahtarlar Eksİk. Mİrasim Hakedene Kalsin
Moda DeĞİl Bu Rap. HergÜn Yenİden DoĞduĞum İÇİn Kendİmİ
Tekrar Etmem Zor. HergÜn ErİdİĞİm İÇİn Kendİmİ Buz KÜpÜ Yapmam Zor.
Tedavİm İÇİn Yenİ Bİr İlaÇ Gereklİ Doktor. Olmak İÇİn TÜm SavaŞlari
İhtİŞamli İmparator. Cenk Halİnde Akranlarim Şarkilar Bİrbİrİnİ Yİyor.
Vardir TeklİĞe AliŞikliĞim Ve Tetİkle TaniŞikliĞim
Kertenkele Mİsalİ Bİr ParÇami Yolda BirakmiŞliĞim. Vardir İÇmeden De
Bİr KÖŞeye SizmiŞliĞim. En KÖtÜ Zamanlarimda ArkadaŞimdi YanlizliĞim.
Vardir Ayaklarimi Kullanmayip Kollarimla KaÇmiŞliĞim
İftİra İzdİhaminda Kendİmİ DÖrt Bİr Tarafa DaĞitmiŞliĞim
Bİr Kenarda CÜretİm, DİĞer Yanda AliŞmiŞliĞim,
Zerrelerİme İŞler ÜrperİŞ, Ayazla Kapli KaranliĞim

3 yorum:

Hayabusa dedi ki...

Bu adam rap yapmayı biliyo.ve rapin üstadı..

erdaL dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
erdaL dedi ki...

türkçe rapta sagodan ötesini tanımam yanlız diğer rapciler kötü değil cok kaliteli rapciler var ama hiç biri sago gibi olamaz sago rapi gercekten sevıor rap onun için sadece bir müzik tarzı değil bnce daha cok bir yaşam tarzı olmus onda yürüyüşü konusması hayata bakış acısı insanlarla iletişmi herseyiyle farklı diğerlernden(: o bir üstad