16 Ocak 2008 Çarşamba

Sagopa Kajmer - Al Bir De Burdan Yak

al 1de burdan yak, kapasite meselesi bak, perde kapanmis lak lak, baslar az sonra dedikodu kazanina kepçe olsan kaç yazar? çatlak seslere alisti her kulak, beni upgrade edin, rapi sadettim kulaklara download edin rapin evi çitasini tepelere çaktim kontrol edin, teknoloji bugün yine jön dinmis bakislar bön yüzünü kendine dön çabalamali ve bulmali yön, sago rapte en ön, nizam mayin malzeme mayin rahat tespit edin ta kendisi hayat kim kaldi bir sakayla sakat? bes kisi kalmis canavar sagokat biz karagöz siz hep hacivat, piri wati takarak robota baglasak tami saklasak? kendimizi yemesek de yaninda mi yatsak? yo kime trip atsak? bugünlerde herkes aksak kisa dönemeçten yolumuzu bulsak herkes isini bilir kisi maksat takdir dünyali dostum yo yo yo yo bana iyi rol verin amaci var yapilan her eylemin, nihayetinde bosa akmasin terin hediyesi paketli her emegin göz nuru nedirse ettigin odur ki bulurun galaksilerde raks ederken suuruna dostum hay aksilerde dolup tasar umudum.. hadi gazla..! al 1de buradan yak sadrazamin ikram ben dilenci sayet hicvin sonu idam neyse ne bas koydum yoluma yürürüm yok hatam yok sakam x2 dünya mali uçan hali bin ve de düs bitecek ol emin kurdugun her düs çok rüküs düsünce modalari gülüt, fiyasko dolu aklimin odalari güç birimlerini devreye sokun hadi he-man misali sahlanat bi matrix tanidim benim ki matrax atraksiyonlarimin tamami durmaksizin markaj gözlerin sulu boya kivami makyaj uzaklas yani basimdan isin yas geceleri yüzde kirkimiz ayyas hip hop bala gora yelken fora ileri rota bagdat i bulmus emmim sora sora bazen kaderi belirler yazi yada tura moral düsünce zora komiklikler sakalar yetisir imdada, ustura misali keskin zekalarin dansini izle acaba kaç cambaz yürür ayni ipte? emekler misin kosmadan önce? bilip de bilmezden gel dilinci linç eder dilenci oh çeker dilenci ahkam keser.. hadi gazla..! al 1de buradan yak sadrazamin ikram ben dilenci sayet hicvin sonu idam neyse ne bas koydum yoluma yürürüm yok hatam yok sakam x2

Hiç yorum yok: