17 Ocak 2008 Perşembe

Sahtiyan - Çıkar Bu Solo

Seni dünyadan silmem için 9 milyon eden aldatılmak
Örenmekse bir bakmışsın leb demeden
Kalabalık kur çevren ve yaşa bastı dan kastım harcadım namına adanın her şahsı
Hangisi gerçek dost hangisi ister post kimisi poz güçlü ol
Güvenecek pek çok zarf yok ha sen yalanlarından gücünden sarhoş olmuşsun
Bense içkiden çok mu arkadaşın var mı yok mu?
Ben gülünce somurtur canım sıkkınsa mutludur içten çatlak kurtluk budur
Ezer geçer rap kut rap suçsuz söz gümüş ben altın sükût merhamiyetin
Kabiliyetinden az gel yetişme güç kendi geldi dur dedi
Tamam dedim ol genç inanıp kanmak öğrenmek bu gençler daha çok genç
Yüzüme kapanıp istirham ederken ey istinaden suiistimal eden o kişinin işi istismar

Hep bana dio hep fasa fiso birinden girip ötekinden çıkar bu solo
Olma LoCo yaparsan LoLo seni deliğine tıkacak kim, yeah sahto

Aşılması beter kitle kitle mc fitne etle kıskançlık dönerkine cebren ya da hile
Üstüme gelen narkofi tanışır raple korkutamaz gelse bile yanında o 10 itle
İyi güzel e hoş ve biraz hafif de 1 o kadar boş aklın işin gibiyse
Yanıma hadi gir kanıma kastın canına aa bakar bana bakar ama anca uzaktan
O agresif opsesi paranoyak insan yer kendini içten içe olur 1 an düşman
Gerekense şaşmamak pişirirken yakmamak yeni boyut açıp ona içinden bakmak
Söyle sevipte yanmamak olur mu kalk herkesi kendin mi sandın koyun mu sağ
Hadi 1–2 1–2 bu rapin emri her satırda poligomik yeah sahtiyan piri

Hep bana diyo hep fasa fiso birinden girip ötekinden çıkar bu solo
Olma LoCo yaparsan LoLo seni deliğine tıkacak kim, yeah sahto

Kolay para yaşam ve bu rap tamam şarjörüm jargon eğil züppem hedef yaman
Sahtiyan değişmiş demem ben sevmekten nefret ettiğin kişiysem hayalin resmiysem
Vaktimi akdine çevirirken it köpekle açıldıkça ağızlar mis kokmaz her nefeste
Bir sürü sahtekâr tabi teste hatalı yerde kelime yaktın stil mi unuttun ateşte
İlham cenneti içinde boğulan sözcük çok
Ayak izlerini takip ederse batacağı bok ama etrafım silme dolu
Kapristan kapital görünce sapıtan ata talep asisyan zamanı geldi
Plan A şimdi tam vakti ulaşırım öyle ya da böyle edilmeden takdir
Hakkı dili kesilmektir kim çok konuşursa
Üzülürüm adına acımam şerefi unutursa

Hep bana diyo hep fasa fiso birinden girip ötekinden çıkar bu solo
Olma LoCo yaparsan LoLo seni deliğine tıkacak kim, yeah sahto

Hiç yorum yok: